Myynnin edistäminen ja Inbound-palvelut

Takaisin

TeleStarin ammattitaitoinen puhelin- ja asiakaspalveluhenkilöstö tukee myyntihenkilöstösi työtä ja hoitaa tehokkaasti yritykseesi tulevat yhteydenotot. Myynnillisesti suuntautuneet ajanvaraajamme hoitavat asiakkaasi ensikontaktoinnin ja kartoittavat ostokiinnostuksen, jolloin myyntihenkilöstösi hukkakontaktien määrä vähenee. Asiakaspalvelumme hoitaa tilausten vastaanoton ja kirjaamisen, käsittelee palautteet ja reklamaatiot sekä neuvoo ja opastaa asiakkaitasi ongelmatilanteissa. Henkilöstömme koulutetaan jokaiseen projektiin ja tuntee tuotteesi ja palvelusi, joten laadusta ei kanssamme tarvitse tinkiä.  

Ulkoistettujen puhelinpalveluiden avulla käytössäsi on aina juuri oikea määrä osaajia. Ajanvaraus- ja buukkauspalvelut edistävät myyntiä ja tehostavat myyntihenkilöstösi ajankäyttöä. Asiakaspalvelujamme hyödyntämällä varmistat asiakkaillesi laadukkaan ja kiireettömän asiakaspalvelun myös ruuhka-aikoina.

Tarjoamme yrityksesi tueksi mm. seuraavat palvelut:

  • Myyntikäyntien buukkaus
  • Potentiaalisten asiakkaiden ensikontaktointi
  • Tapaamis- ja soittoaikojen varaukset
  • Ulkoistettu asiakaspalvelu
  • Tilausten vastaanotto
  • Tuote- ja palveluneuvonta
  • Palautteiden käsittely
  • Vaihteen hoito
  • Helpdesk-palvelut

 

 


TeleStar Oy     |     Hapelähteenkatu 35, 70110 Kuopio     |     p.020 766 1069     |     info@telestar.fi